לקוח הגיבוי המקוון מציע שירות גיבוי ושחזור למכונות וירטואליות של VMware vSphere (ESXi). השירות יוצר מכונה וירטואלית זהה עם אותו מערכת הפעלה, הגדרות חומרה (דרייברים למודמים, כרטיסי רשת, מדפסות), אותם מסמכים ועוד. המכונה נוצרת אוטומטית במיקום שתבחרו (ניתן לבחור באותו שרת של המכונה המקורית או בשרת אחר).
הגרסאות הנתמכות של ESXi הן: 5.1, 5.5, 6.0 ו-6.5.
גיבוי ושחזור של VMware זמינים במכשירי Windows. להלן רשימת גרסאות Windows הנתמכות:
- Windows 7 ו-8 – גרסאות 64 ביט בלבד
- Windows Server 2008 – גרסאות 64 ביט בלבד
- Windows Server 2008 R2, SBS 2011, 2012 ו-2012 R2
הגדרות מומלצות לפני גיבוי
לפני שמתחילים בגיבויים, מומלץ להפעיל את Changed Block Tracking (CBT) במכונות הווירטואליות שלכם. זו תכונה יעילה במיוחד שמקצרת את משך הגיבויים הבאים.
שימו לב: תכונת CBT אינה משפיעה על הסטטיסטיקות בעמודות גודל הקבצים המעובדים ו-גודל שהועבר בדוחות הגיבוי.
אפשרויות גיבוי
ניתן לגבות את אחד מהבאים:
- את כל השרת (הגדרותיו לא יגובו)
- מכונה וירטואלית מסוימת
- אחד מהדיסקים שלה
בעת עריכת בחירת הגיבוי ל-VMware, ניתן להפעיל קיטום לוגים עבור MS SQL ו-MS Exchange.
- לחצו על ניהול לוגים > הפעלת קיטום לוגים.

- הזינו את פרטי הגישה שלכם (נדרש חשבון מנהל מערכת).

מידע נוסף על קיטום לוגים ב-MS SQL ו-MS Exchange
אם מותקנים MS SQL או MS Exchange במכונה הווירטואלית שלכם, ניתן להפעיל קיטום לוגים אוטומטי עבור יישומים אלו. הפעולה מתבצעת רק על לוגים מיותרים ומבוצעת אך ורק לאחר סיום מוצלח של גיבוי.
קיטום לוגים נתמך בגרסאות Windows Server באנגלית אמריקאית. ראו את הטבלה למטה לפרטים נוספים על תאימות תוכנה.
| מערכות אורח | גרסאות VMware | גרסאות MS Exchange | גרסאות MS SQL |
|---|---|---|---|
| Windows Server 2008 ומעלה (גרסאות באנגלית אמריקאית) | 5.1, 5.5, 6.0 ו-6.5 | Exchange Server 2010, 2013 ו-2016 | SQL Server 2008, 2008 R2, 2012, 2014 ו-2016 |
כדי להפעיל קיטום לוגים, ודאו שהתקיימו התנאים הבאים:
- במכונה הווירטואלית היעד מותקנים VMware ו-PowerShell Tools.
- המכונה הווירטואלית היעד פועלת.
- כלי VMware פועלים.
הערה: Online Backup (Datashield) הוא מוצר ותיק הזמין רק לחשבונות Atera ישנים. לפתרונות גיבוי חדשים יותר, בדקו את העמוד הזה.