כדי להפעיל את Microsoft Exchange VSS writer:
הפעילו >> regedit:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MSExchangeIS\ParametersSystem\
כדי להשבית את Exchange Writer:
אם הערך קיים ומוגדר כ-1, שנו אותו ל-0 והפעילו מחדש את שירות Exchange Information Store.
[שימו לב, כאשר אתם מפעילים מחדש את השירות, המשתמשים יתנתקו מ-Exchange].
הערה: Online Backup (Datashield) הוא מוצר ישן וזמין רק לחשבונות Atera ותיקים. לפתרונות גיבוי עדכניים יותר, בדקו את העמוד הזה.