כשאנחנו מגבים את Exchange, אנחנו יוצרים תמונת מצב (snapshot) בעזרת VSS של מסד הנתונים של Exchange.
הפעולות הבאות עלולות לגרום לשגיאה שתוביל לאובדן תמונת המצב:
- הפעלת מחדש של השרת במהלך גיבוי Exchange.
- הפעלה מחדש של שירות DataShield Back and Recovery Controller במהלך גיבוי Exchange.
- הפעלה מחדש של שירות Microsoft Information Store או של VSS במהלך גיבוי Exchange.
כנראה שמדובר בבעיה זמנית והגיבוי הבא יצליח.
הערה: יש גם סיכוי שהמערכת מחקה את תמונת המצב בעצמה.
מומלץ לבדוק את יומני האירועים בטווח של כ-10 דקות מזמן הכשל.
אם אכן VolSnap מוחק את תמונת המצב, כדאי לכוון את המערכת כדי למנוע זאת.
הערה: Online Backup (Datashield) הוא מוצר ישן וזמין רק לחשבונות Atera ותיקים. לפתרונות גיבוי חדשים יותר, בדקו את העמוד הזה.