כדי לכבות נקודת קצה לאחר ביצוע גיבוי, יש ליצור סקריפט כיבוי ולשלב אותו בלוח הזמנים של הגיבוי.
שלב ראשון: יצירת סקריפט.
בתיבה המסומנת, נכניס את הפקודה הדרושה בדיוק כפי שהיינו מקלידים אותה בשורת הפקודה.
(הכניסו פרטי מנהל מערכת במידת הצורך)
כדי להחיל את הסקריפט על לוח זמנים, גשו אל:
העדפות > לוח זמנים > לאחר הגיבוי, בחרו את הסקריפט שיצרתם קודם.
הערה: Online Backup (Datashield) הוא מוצר ישן הזמין רק לחשבונות Atera ותיקים. לפתרונות גיבוי חדשים יותר, עיינו בעמוד הזה.