המאמר הזה יסביר את השגיאה "The Device is Not Ready" שמופיעה במהלך גיבוי של MS SQL.
מידע
כשאנחנו מגבים את MS SQL, אנחנו יוצרים תמונת מצב (snapshot) בעזרת VSS של מסדי הנתונים של MS SQL.
הפעולות הבאות עלולות לגרום לשגיאה שמביאה לאובדן תמונת המצב:
- אתחול השרת במהלך גיבוי של MS SQL.
- הפעלה מחדש של שירות הגיבוי במהלך גיבוי של MS SQL.
- הפעלה מחדש של MS SQL writer או של VSS במהלך גיבוי של MS SQL.
ברוב המקרים מדובר בתקלה זמנית והגיבוי הבא צפוי להצליח.
הערה: יש גם סיכוי שהמערכת מחקה את תמונת המצב בעצמה.
מומלץ לבדוק את יומני האירועים בטווח של כ-10 דקות מזמן הכשל.
אם VolSnap מוחק את תמונת המצב, כדאי לכוון את המערכת כדי למנוע זאת.
הערה: Online Backup (Datashield) הוא מוצר ישן שזמין רק לחשבונות ותיקים של Atera. לפתרונות גיבוי חדשים יותר, ראו בעמוד הזה.