ניתן להגדיר מכשירים שאינם בשימוש עוד, לצורך דיווח מדויק יותר. מכשיר נחשב כ"יצא משימוש" אם הזמן שחלף מאז שהסוכן נראה לאחרונה (בהתבסס על מחזור הסנכרון של Atera) עולה על סף מסוים שהוגדר. הוצאת מכשירים אלו מהדוחות שלך תספק תוצאות ברורות ומדויקות יותר.
הערה: אם מכשיר שיצא משימוש הופך לפעיל שוב, והנתון של "נראה לאחרונה" שלו אינו עובר את הסף שהוגדר למכשיר שאינו בשימוש, הוא ייחשב כמכשיר פעיל עד שיחזור להיות לא פעיל למשך הזמן שצוין.
הגדרת מכשיר שיצא משימוש
1. מהתפריט הצדדי, עבור אל ניהול (Admin) > החשבון שלי > הגדרות חשבון.
עמוד הגדרות יופיע.
2. לחץ על לשונית סוכנים.
3. הגדר "מכשיר שיצא משימוש" על ידי ציון הזמן שחלף מאז שהסוכן נראה לאחרונה (בהתבסס על מחזור הסנכרון של Atera).
4. לחץ על שמור.
כעת המכשירים שיצאו משימוש הוגדרו. תוכל לעבור לדוח שברצונך להפעיל ולסמן את התיבה "אל תכלול מכשירים שיצאו משימוש" (ראה תמונה למטה) לפני יצירת הדוח. פעולה זו תוציא את המכשירים הללו מהדוח שלך.
הערה: ניתן להוציא מכשירים שיצאו משימוש מהדוחות הבאים: Auditor, Patch Status Summary, Software Inventory, Patch & Automation Feedback, Agent Health, Microsoft Licensing, Patch, Search & Deploy, Customer Health ו-Customer Periodic.
הערה: ניתן להוציא מכשירים שיצאו משימוש מהדוחות הבאים: Auditor, Patch Status Summary, Software Inventory, Patch & Automation Feedback, Agent Health, Microsoft Licensing, Patch, ו-Search & Deploy.
סינון וייצוא מכשירים שיצאו משימוש
ניתן לצפות בכל המכשירים שהוגדרו כיצאו משימוש ישירות מעמוד המכשירים ולייצא את הרשימה במידת הצורך.
1. עבור אל מכשירים מהתפריט הצדדי.
2. לחץ על סינונים.
3. בשדה זמינות, בחר יצא משימוש.
רשימת המכשירים תתעדכן ותציג רק מכשירים שמסומנים כיצאו משימוש.
ייצוא רשימת מכשירים שיצאו משימוש
לאחר שהפעלת את סינון יצא משימוש, השתמש באפשרות הורדה (
) בעמוד המכשירים כדי להוריד את הרשימה.
באופן זה תוכל לשמור או לשתף דוח שמכיל את כל המכשירים שיצאו משימוש.