מיקרוסופט מפסיקה בהדרגה את השימוש באימות בסיסי (Basic authentication) ב-Exchange Online. שינוי זה ישפיע על הגדרות ה-SMTP של הלקוחות שלנו. כתוצאה מכך, ייתכן שמיילים שנשלחים מ-Atera לא ייראו כאילו נשלחו מהכתובת הנכונה... במקום זאת, הם ייראו כאילו נשלחו מ-noreply@atera.com
לתשומת לבך: כדי להבטיח חוויית דוא"ל חלקה ולשמור על אמינות ההודעות שלך, אנו ממליצים לעבור לשימוש ב-DKIM. למידע נוסף
באפשרותך לבדוק אם האימות הבסיסי עדיין מופעל על ידי הרצת פקודת PowerShell ב-Exchange Online.
Connect-ExchangeOnline -UserPrincipalName adminemailaddress@domain.com
Get-TransportConfig | Select SmtpClientAuthenticationDisabled
Set-TransportConfig -SmtpClientAuthenticationDisabled $False
למידע נוסף על הפסקת התמיכה באימות בסיסי ב-Exchange Online, ניתן לעיין במאמרים הבאים של מיקרוסופט.
תודה רבה למארק פרין על הטיפ המקצועי הזה ועל התרומה לקהילת Atera!